Politika kvality

Politika kvality

Politika kvality spoločnosti ČEZ SERVIS s.r.o. vyjadruje záväzok vedenia spoločnosti ku kvalite poskytovaných služieb, k plneniu požiadviek zákazníka, požiadaviek právnych a iných relevantných predpisov zainteresovaných strán a k plneniu cieľov.

 

Zameraná hlavne na tieto činnosti:

  • Montáž, opravy, údržba, servis, odborné prehliadky
  • Nákladná doprava
  • Inžinierska a stavebná činnosť

 

 

Základným princípom tejto koncepcie kvality spoločnosti ČEZ SERVIS s.r.o. je:

  • trvalé zlepšovanie efektívnosti a výkonnosti procesov a vykonávaných činností
  • poskytovanie služieb vysokej kvality v súlade s platnými národnými, medzinárodnými legislatívnymi predpismi a odbornými normami súvisiacimi s výkonom našej činnosti a požiadavkami EN ISO 9001:2016
  • orientácia na zákazníka a rešpektovanie pravidiel etiky pri poskytovaní služieb
  • pestovanie vzťahu a osobnej zainteresovanosti zamestnancov ku kvalite a k dodržiavaniu etických princípov a lojality k spoločnosti
  • vytváranie podmienok pre vzdelávanie a osobný rozvoj zamestnancov, aby boli stanovené ciele plne pochopené a plnené
  • stimulovanie spokojnosti a výkonu zamestnancov kvalitným pracovným prostredím a skvalitnením systému motivácie zamestnancov
  • organizačné, personálna, materiálne a informačné zabezpečenie zdrojov pre systémové a cieľavedomé plnenie daných úloh
  • neustále zabezpečovanie efektívnej internej komunikácie a tímovej práce pri uplatňovaní a zdokonaľovaní systému manažérstva kvality
  • sledovanie a udržiavanie spätnej väzby medzi spoločnosťou, zákazníkmi a zainteresovanými stranami
  • trvalé zlepšenie odbornej, technickej a informačnej úrovne vo všetkých oblastiach svojej činnosti pri trvalom zohľadňovaní požiadaviek na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia

v Prešove, 19.02.2019

Ing. Natália Banduričová
konateľka spoločnosti

Za účelom prispôsobenia obsahu a reklám, analýzy návštevnosti a poskytovania funkcií sociálnych médií využívame súbory cookies.